Η διοίκηση να ρίξει τις ευθύνες εκεί που πρέπει και όχι σε λάθος εργαζόμενους γιατί έτσι βολευόμαστε,Το σωματείο της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ έχει χρέος να υπερασπιστεί τα δικαιώματα του εργαζομένου,και όχι την στοχοποιηση του,και να μην απονεμηθούν ευθύνες στον τελευταίο κρίκο της αλυσίδας αν δεν έχει η ΔΕΗ άτομα η ο ΤΖΕΦΡΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ψάχνει για απολύσεις δεν είναι προβλημά μας,είναι καθήκον μας να βοηθάμε ο ένας τον άλλον αλλά όχι να μας στέλνουνε κάπου για κάτι και να χτυπάμε και να βρέσκουμε και τον μπελά μας...........ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΣΕΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΥ ........(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ)......ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ .....
πηγή
Αναδημοσίευση από NewsIt.gr
Σε ειδική μονάδα εγκαυμάτων μεταφέρθηκε ο 30χρονος υπάλληλος του εργολάβου που δούλευε για τη ΔΕΗ από το νοσοκομείο του Ρεθύμνου όπου και νοσηλεύεται.
Ο εναερίτης που είχε προσληφθεί για οδηγός ανέβηκε σε κολώνα της ΔΕΗ, στην περιοχή Δάφνες στο Ηράκλειο, για να επιδιορθώσει βλάβη που προκάλεσε κεραυνός, υπέστη σοβαρά εγκαύματα στο σώμα και κινητικά προβλήματα στα χέρια.Τόσο ο υφυπουργός Εργασίας, Βασίλης Κεγκέρογλου, όσο και ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος, συνέβαλαν στο να μεταφερθεί ο 30χρονος με στρατιωτικό αεροσκάφος στο Γενικό Νοσοκομείο "Γεώργιος Γεννηματάς", στην Αθήνα.
Η κατάσταση της υγείας του κρίνεται ιδιαιτέρως κρίσιμη. Το μεσημέρι υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση, στο Ρέθυμνο, επειδή υπήρχε κίνδυνος να δημιουργηθούν προβλήματα αναπηρίας στα χέρια του.
Η αεροδιακομιδή του έγινε λίγο μετά τις 8 βράδυ με αεροσκάφος τύπου C -160 που απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Ηρακλείου.
Την ίδια ώρα εντός της ΔΕΗ με ΕΔΕ προσπαθούν να διερευνήσουν τα ακριβή αίτια του ατυχήματος και να διαπιστώσουν πώς ενώ υπήρχε "διακοπή εργασίας" για την αποκατάσταση της ζημιάς, το ρεύμα επανήλθε χωρίς να ειδοποιηθεί το συνεργείο που θα αποκαθιστούσε τη βλάβη.
Το βέβαιο είναι ότι ο 30χρονος δεν είχε άδεια εργατοτεχνίτη, η απόκτηση της οποίας απαιτεί 1800 ώρες δουλειάς, δίπλα σε αδειούχο. Ακριβώς στη φάση αυτή βρισκόταν το θύμα που δούλευε δίπλα στον αδερφό του.
Σύμφωνα πάντως με τους συνδικαλιστές της ΔΕΗ, "η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο, καθώς άτομα χωρίς εμπειρία, προσλαμβάνονται ως οδηγοί και βαφτίζονται εναερίτες".
Ηράκλειο: Με C-160 στην Αθήνα ο υπάλληλος της ΔΕΗ που υπέστη ηλεκτροπληξία



4 σχόλια:
ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ Ο ΔΕΙΤΖΗΣ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΕΥΡΩΣΕΙ.
ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΙΤΖΗ!!!
ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ,ΕΚ ΤΟΝ ΕΣΩ,ΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ,ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΗΤΖΗ,Ο ΔΕΗΤΖΗΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΔΕΝ ΚΡΙΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ..
ΓΙΩΡΓΟ....ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ....ΔΕΝ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ....ΠΡΕΠΕΙ.ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ,ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΛΥΠΑΜΑΙ,ΕΣΥ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΗΚΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ
http://www.patris.gr/articles/201615/133760
Κεραυνοβολήθηκε ηλεκτρολόγος στις Δαφνές
Χαροπαλεύει στην Εντατική του Ρεθύμνου
Του Θάνου Περβολαράκη
Κρίσιμα ερωτηματικά και ευθύνες για την τραγωδία
Σε τραγωδία κατέληξε η προσπάθεια αντικατάστασης ενός καμένου μετασχηματιστή σε στύλο στο κέντρο των Δαφνών χθες το απόγευμα.
Ένας νεαρός μαθητευόμενος ηλεκτρολόγος κεραυνοβολήθηκε από το ρεύμα την ώρα που έκανε εργασίες για την αντικατάσταση του μετασχηματιστή και μάλιστα μπροστά στα μάτια του αδερφού του.
Ο άτυχος νέος όπως μας είπαν αυτόπτες μάρτυρες όταν χτυπήθηκε από το ρεύμα κρεμάστηκε από το στύλο χωρίς να έχει τις αισθήσεις του και τα ρούχα του καίγονταν προκαλώντας του σοβαρά εγκαύματα στο σώμα του.
Όλα ξεκίνησαν όταν το συνεργείο που έχει αναλάβει εργολαβικά από τη ΔΕΗ τη συντήρηση και επισκευή των δικτύων της ενημερώθηκε από την Επιχείρηση για τη βλάβη που υπήρχε και τις εκτεταμένες διακοπές ρεύματος στην ευρύτερη περιοχή των Δαφνών.
Συνεργείο αποτελούμενο από τρία άτομα (τα δύο αδέρφια κι έναν ακόμη συνάδελφό τους) πήγαν στο σημείο για να αποκαταστήσουν τη βλάβη.
Ο υπεύθυνος του συνεργείου που έχει πάρει την εργολαβία Γιώργος Λαγουδιανός σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε χθες μας είπε ότι η ΔΕΗ «είχε ενημερώσει για κάρτα διακοπής προκειμένου να γίνουν οι απαιτούμενες εργασίες».
Ο εργολάβος δηλαδή τόνισε ότι υπήρχε ενημέρωση για διακοπή του ρεύματος προκειμένου να γίνουν οι εργασίες χωρίς κίνδυνο.
«Ενημερωθήκαμε από τη ΔΕΗ για τη βλάβη και συγκεκριμένα για έναν καμένο μετασχηματιστή. Μας έδωσαν κάρτα διακοπής, διαβεβαίωση δηλαδή ό,τι μπορούμε να εργαστούμε. Στο σημείο έφτασα μετά που τον είχε παραλάβει το ασθενοφόρο. Από ότι πληροφορήθηκα τον χτύπησε στιγμιαία το ρεύμα. Τα ρούχα του είχαν πάρει φωτιά και μεταφέρθηκε με εγκαύματα σε κρίσιμη κατάσταση αρχικά στο Βενιζέλειο νοσοκομείο και στη συνέχεια στο νοσοκομείο Ρεθύμνου καθώς δεν υπήρχε εδώ κρεβάτι στην Εντατική. Μπροστά στο περιστατικό ήταν ο αδερφός του».
Σε επικοινωνία που είχαμε με υψηλόβαθμα στελέχη της ΔΕΗ που ενημερώθηκαν από την πρώτη στιγμή για το ατύχημα μας είπαν ότι σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν τα λεγόμενα του εργολάβου περί ενημέρωσης από την Επιχείρηση για διακοπή του ρεύματος και συνέχιση των εργασιών.
Ο νεαρός Γ.Β ηλικίας περίπου 30 ετών με καταγωγή από το Μεσοχωριό όπως μας είπε ο κ. Λαγουδιανάκης ήταν μαθητευόμενος ηλεκτρολόγος.
Σε ερώτησή μας εάν ως μαθητευόμενος μπορούσε να αναλάβει τέτοιου είδους εργασίες ο κ. Λαγουδιανάκης ανέφερε: «Από τη στιγμή που υπάρχει στο συνεργείο αδειούχος τεχνίτης που είναι ο αδερφός του ο οποίος είναι πολλά χρόνια μαζί μου, τότε μπορεί να κάνει αυτού του είδους τις εργασίες ο μαθητευόμενος. Το βασικό όμως είναι ότι είχαμε διαβεβαίωση ότι είχε κοπεί το ρεύμα».
Δημοσίευση σχολίου