Κυριακή, Μαΐου 15, 2011
Σαμαράς: Τεμαχίστε και πουλήστε τη ΔΕΗ
"Ναι" στην πώληση του ΟΠΑΠ, αλλά σε υψηλότερη τιμή

"Τεμαχισμό" της ΔΕΗ, πώληση της παραγωγικής δραστηριότητας και απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας προβλέπει το σχέδιο της ΝΔ για "επανεκκίνηση της οικονομίας", το οποίο παρουσίασε ο πρόεδρος του κόμματος Αντ. Σαμαράς, σε ομιλία του στο Ζάππειο. Ο κ. Σαμαράς έκανε λόγο για "τσιφλικάδες" συνδικαλιστές και είπε ότι η ΝΔ δεν αναγνωρίζει τα "ιδιοκτησιακά" τους δικαιώματα στη ΔΕΗ, παρά μόνο τα εργασιακά

Όλοι καταλαβαίνουν τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια. Ξανά έβγαλαν το ίδιο πολυχρησιμοποιημένο χαρτί. Να στρέψουν την κοινωνία εναντίον των συνδικαλιστών της ΔΕΗ, που αντιδρούν και απειλούν με κινητοποιήσεις κατά του ξεπουλήματος της ΔΕΗ. Όπως είχαν κάνει με τους φαρμακοποιούς, τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες και τους φορτηγατζήδες.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου