Κυριακή, Μαΐου 15, 2011



Ο Έλληνας έχει αποδείξει ότι όταν έρθει η στιγμή να υπερασπιστεί την εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας του είναι ικανός να κάνει κάθε θυσία να δώσει ακόμα και την τελευταία σταγόνα του αίματος του για να περισώσει και μια σπιθαμή εδάφους! Έτσι και τώρα που οι τοκογλύφοι δανειστές της Τρόικας σαν κατακτητές θέλουν να υπουδουλώσουν τον ελληνικό λαό και να λεηλατήσουν τον εθνικό μας πλούτου που οι πρόγονοι μας κατέκτησαν δίνοντας της ζωές τους θα δείξουμε ηρωισμό και θα παλέψουμε με κάθε τίμημα για να περισώσουμε την δημόσια περουσία μας!
Εκαντοντάδες ΔΕΗΤΖΗΔΕΣ βγήκαν στους δρόμους με με πορεία ΣΕΙΣΜΟ στέλνωντας μήνυμα στην δοσήλογη κυβέρνηση
Δυναμικο παρόν για ακόμη μια φορά από τους Νεοπροσλαμβανομένους ΔΕΗΤΖΗΔΕΣ!
-ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
-ΤΗ ΓΗ ΠΟΥ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΟΤΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ
-ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ
- Η ΔΕΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΟΥς ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ
-Η ΔΕΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΜΑΣ, ΟΙ ΛΙΓΝΗΤΕΣ ΜΑΣ
-ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΜΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΕ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ

1 σχόλια:

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΟΝΤΑΙ.ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΨΗΛΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑΣ!

Δημοσίευση σχολίου