ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΕΗ
ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ
Για την ΣΩΤΗΡΙΑ της ΔΕΗ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ
ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ - ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΜΑΗ 2011 στην Χ - 30
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα…
Τι είναι η ΔΕΗ;
Ο ετήσιος κύκλος των εργασιών της συνιστά το 3% του ΑΕΠ της χώρας! Τα λιγνιτικά κοιτάσματα που διαχειρίζεται αποτιμώνται σε τουλάχιστον 60 δις €. Διαχειρίζεται έναν ανεκτίμητης αξίας φυσικό πόρο: το νερό, αξιοποιώντας σημαντικό όγκο των υδάτων της χώρας για έργα πολλαπλού σκοπού (υδροηλεκτρική παραγωγή, άρδευση, ύδρευση, εξοικονόμηση). Τα πάγιά της (εγκαταστάσεις κι εξοπλισμός) ανέρχονται σε πάνω από 26 δις €.
Είναι φανερό ότι το μέγεθος και ο ρόλος της είναι στρατηγικής σημασίας για την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας και τους όρους διαβίωσης του λαού της. Αν δεν εφαρμοζόταν η πολιτική της «απελευθέρωσης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας» και της παράδοσή της στους κρατικά επιδοτούμενους ιδιώτες «επενδυτές»…
Αν ο ηλεκτρενεργειακός τομέας της χώρας αναπτυσσόταν μέσα από εθνικό ενεργειακό σχεδιασμό, προγράμματα δημοσίων επενδύσεων, αξιοποίηση των εγχώριων πηγών ενέργειας και χωρίς να χρηματοδοτεί αδρά «εθνικούς» προμηθευτές, μεγαλοβιομήχανους και «ανταγωνιστές»…
Σίγουρα η εικόνα του δημόσιου ελλείμματος και του χρέους θα ήταν διαφορετική από τη σημερινή. Θα μπορούσαν να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακος, χιλιάδες θέσεις εργασίας, στεφάνη δραστηριοτήτων κι επιχειρήσεων με συνολική επίδραση στην αναζωογόνηση της εθνικής οικονομίας.
Σε ποιον ανήκει η ΔΕΗ;
Η ΔΕΗ χτίστηκε επί 60 χρόνια από το υστέρημα του ελληνικού λαού και τον κόπο χιλιάδων εργαζομένων. Στις εγκαταστάσεις της είναι ενσωματωμένη μια περιουσία 11,9 δις € που αντιπροσωπεύει τις ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων της ΔΕΗ από το 1966 ως το 1999.
Τις πρόσφεραν όλα αυτά τα χρόνια για να κάνει η ΔΕΗ επενδύσεις, για να χτιστεί όλη αυτή η τεράστια κοινωνική υποδομή.
Αυτός ο συσσωρευμένος πλούτος ανήκει στον ελληνικό λαό. Είναι Δημόσια Περιουσία και ανήκει σε όλους μας και σε σένα.
Τι προσφέρει η ΔΕΗ στον ιδιοκτήτη της, τον ελληνικό λαό;
Δημόσια Έσοδα (κέρδη, φόροι, οικονομίες κλίμακος, κλπ).
Ανάπτυξη, Εθνική Ασφάλεια, Ενεργειακή Ανεξαρτησία.
Συνεχή παροχή ποιοτικής τάσης ρεύματος σε κάθε ορεινό χωριό και νησί.
Ενιαίο γεωγραφικό τιμολόγιο.
Αξιοποίηση του εθνικού πλούτου (λιγνίτης, νερά). Θα μπορούσε αν την άφηναν ΑΠΕ, Γεωθερμία, κλπ.
Η «απελευθέρωση», η ιδιωτικοποίηση κι ο «ανταγωνισμός» έφεραν φθηνότερα τιμολόγια;
Παρά τις αυξήσεις ελέω απελευθέρωσης (200 0-2010, 52%) η ΔΕΗ εξακολουθεί να προσφέρει το φθηνότερο οικιακό τιμολόγιο στην Ευρώπη.
Τιμές σε άλλες χώρες (Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, κλπ).
Το ρεύμα καρτοκινητό.
Με το 30% του πληθυσμού της χώρας κάτω από το όριο φτώχειας, με την αύξηση της φορολογίας, μείωση εισοδημάτων, καλπάζουσα ανεργία (επίσημα 5/2010: 750 χιλιάδες) αντέχει το νοικοκυριό άλλη «απελευθέρωση»;
Δημόσια Περιουσία: Αξιοποίηση ή Εκποίηση;
Τι απέφεραν στο ελλ. Δημόσιο οι τρεις «αξιοποιήσεις» της ΔΕΗ στο χρηματιστήριο. Μόνο από κέρδη και φόρους θα είχε εισπράξει περισσότερα και θα είχε και το 100%. Ακόμα και με το 51%, τα έσοδα από την πώληση του 17% θα είναι λιγότερα από το μέρισμα 2 χρήσεων.
Εμπειρία από άλλους τομείς της οικονομίας (τράπεζες, ΟΤΕ, Ολυμπιακή, κλπ).
Ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας δεν γίνεται με εκποιήσεις. Ανάπτυξη της παραγωγικής βάσης σημαίνει Δημόσιες Επενδύσεις στην παραγωγή και τις υποδομές κι όχι δημόσιες επιδοτήσεις της ιδιωτικής κερδοσκοπίας.
Η παράδοση της Δημόσιας Περιουσίας στη συντεχνία των αγορών δεν λέγεται αξιοποίηση, αλλά ξεπούλημα! Αξιοποίηση νοείται μόνο όταν η Δημόσια Περιουσία εξυπηρετεί το Δημόσιο Συμφέρον και διατίθεται για την κοινή ωφέλεια όλων των πολιτών, δηλ. των εργαζομένων και του ελληνικού λαού.
Παλεύουμε μαζί με τον ελληνικό λαό για….
ΔΕΗ Δημόσια, στην υπηρεσία του λαού και του τόπου.
Γιατί μόνο έτσι μπορεί να εξασφαλιστεί ρεύμα φθηνό
κι ανάπτυξη για το λαό.
ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ
Για την ΣΩΤΗΡΙΑ της ΔΕΗ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟΣ
ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ - ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ
ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΜΑΗ 2011 στην Χ - 30
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα…
Τι είναι η ΔΕΗ;
Ο ετήσιος κύκλος των εργασιών της συνιστά το 3% του ΑΕΠ της χώρας! Τα λιγνιτικά κοιτάσματα που διαχειρίζεται αποτιμώνται σε τουλάχιστον 60 δις €. Διαχειρίζεται έναν ανεκτίμητης αξίας φυσικό πόρο: το νερό, αξιοποιώντας σημαντικό όγκο των υδάτων της χώρας για έργα πολλαπλού σκοπού (υδροηλεκτρική παραγωγή, άρδευση, ύδρευση, εξοικονόμηση). Τα πάγιά της (εγκαταστάσεις κι εξοπλισμός) ανέρχονται σε πάνω από 26 δις €.
Είναι φανερό ότι το μέγεθος και ο ρόλος της είναι στρατηγικής σημασίας για την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας και τους όρους διαβίωσης του λαού της. Αν δεν εφαρμοζόταν η πολιτική της «απελευθέρωσης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας» και της παράδοσή της στους κρατικά επιδοτούμενους ιδιώτες «επενδυτές»…
Αν ο ηλεκτρενεργειακός τομέας της χώρας αναπτυσσόταν μέσα από εθνικό ενεργειακό σχεδιασμό, προγράμματα δημοσίων επενδύσεων, αξιοποίηση των εγχώριων πηγών ενέργειας και χωρίς να χρηματοδοτεί αδρά «εθνικούς» προμηθευτές, μεγαλοβιομήχανους και «ανταγωνιστές»…
Σίγουρα η εικόνα του δημόσιου ελλείμματος και του χρέους θα ήταν διαφορετική από τη σημερινή. Θα μπορούσαν να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακος, χιλιάδες θέσεις εργασίας, στεφάνη δραστηριοτήτων κι επιχειρήσεων με συνολική επίδραση στην αναζωογόνηση της εθνικής οικονομίας.
Σε ποιον ανήκει η ΔΕΗ;
Η ΔΕΗ χτίστηκε επί 60 χρόνια από το υστέρημα του ελληνικού λαού και τον κόπο χιλιάδων εργαζομένων. Στις εγκαταστάσεις της είναι ενσωματωμένη μια περιουσία 11,9 δις € που αντιπροσωπεύει τις ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων της ΔΕΗ από το 1966 ως το 1999.
Τις πρόσφεραν όλα αυτά τα χρόνια για να κάνει η ΔΕΗ επενδύσεις, για να χτιστεί όλη αυτή η τεράστια κοινωνική υποδομή.
Αυτός ο συσσωρευμένος πλούτος ανήκει στον ελληνικό λαό. Είναι Δημόσια Περιουσία και ανήκει σε όλους μας και σε σένα.
Τι προσφέρει η ΔΕΗ στον ιδιοκτήτη της, τον ελληνικό λαό;
Δημόσια Έσοδα (κέρδη, φόροι, οικονομίες κλίμακος, κλπ).
Ανάπτυξη, Εθνική Ασφάλεια, Ενεργειακή Ανεξαρτησία.
Συνεχή παροχή ποιοτικής τάσης ρεύματος σε κάθε ορεινό χωριό και νησί.
Ενιαίο γεωγραφικό τιμολόγιο.
Αξιοποίηση του εθνικού πλούτου (λιγνίτης, νερά). Θα μπορούσε αν την άφηναν ΑΠΕ, Γεωθερμία, κλπ.
Η «απελευθέρωση», η ιδιωτικοποίηση κι ο «ανταγωνισμός» έφεραν φθηνότερα τιμολόγια;
Παρά τις αυξήσεις ελέω απελευθέρωσης (200 0-2010, 52%) η ΔΕΗ εξακολουθεί να προσφέρει το φθηνότερο οικιακό τιμολόγιο στην Ευρώπη.
Τιμές σε άλλες χώρες (Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, κλπ).
Το ρεύμα καρτοκινητό.
Με το 30% του πληθυσμού της χώρας κάτω από το όριο φτώχειας, με την αύξηση της φορολογίας, μείωση εισοδημάτων, καλπάζουσα ανεργία (επίσημα 5/2010: 750 χιλιάδες) αντέχει το νοικοκυριό άλλη «απελευθέρωση»;
Δημόσια Περιουσία: Αξιοποίηση ή Εκποίηση;
Τι απέφεραν στο ελλ. Δημόσιο οι τρεις «αξιοποιήσεις» της ΔΕΗ στο χρηματιστήριο. Μόνο από κέρδη και φόρους θα είχε εισπράξει περισσότερα και θα είχε και το 100%. Ακόμα και με το 51%, τα έσοδα από την πώληση του 17% θα είναι λιγότερα από το μέρισμα 2 χρήσεων.
Εμπειρία από άλλους τομείς της οικονομίας (τράπεζες, ΟΤΕ, Ολυμπιακή, κλπ).
Ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας δεν γίνεται με εκποιήσεις. Ανάπτυξη της παραγωγικής βάσης σημαίνει Δημόσιες Επενδύσεις στην παραγωγή και τις υποδομές κι όχι δημόσιες επιδοτήσεις της ιδιωτικής κερδοσκοπίας.
Η παράδοση της Δημόσιας Περιουσίας στη συντεχνία των αγορών δεν λέγεται αξιοποίηση, αλλά ξεπούλημα! Αξιοποίηση νοείται μόνο όταν η Δημόσια Περιουσία εξυπηρετεί το Δημόσιο Συμφέρον και διατίθεται για την κοινή ωφέλεια όλων των πολιτών, δηλ. των εργαζομένων και του ελληνικού λαού.
Παλεύουμε μαζί με τον ελληνικό λαό για….
ΔΕΗ Δημόσια, στην υπηρεσία του λαού και του τόπου.
Γιατί μόνο έτσι μπορεί να εξασφαλιστεί ρεύμα φθηνό
κι ανάπτυξη για το λαό.
ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ Για την ΣΩΤΗΡΙΑ της ΔΕΗ



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου