Παρασκευή, Μαΐου 06, 2011
Συμμετοχή στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ


 Από την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στη ΔΕΗ, καθώς η Εκτελεστική Επιτροπή της ΓΕΝΟΠ που συνεδρίασε το βράδυ της Πέμπτης αποφάσισε συμμετοχή στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ την ερχόμενη Τετάρτη.

Είναι πιθανό η ΓΕΝΟΠ να συνεχίσει τις κινητοποιήσεις από την επόμενη ημέρα (Πέμπτη) με επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες.
πρωτο θεμα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου