Συμμετοχή στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ
Από την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στη ΔΕΗ, καθώς η Εκτελεστική Επιτροπή της ΓΕΝΟΠ που συνεδρίασε το βράδυ της Πέμπτης αποφάσισε συμμετοχή στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ την ερχόμενη Τετάρτη.
Είναι πιθανό η ΓΕΝΟΠ να συνεχίσει τις κινητοποιήσεις από την επόμενη ημέρα (Πέμπτη) με επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες.
πρωτο θεμα
Από την ερχόμενη εβδομάδα οι απεργιακές κινητοποιήσεις στη ΔΕΗ



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου