Τρίτη, Μαΐου 17, 2011

Έναν πρωτότυπο και ανέξοδο τρόπο είχαν ανακαλύψει οι μετανάστες για να φορτίζουν τα κινητά τους τηλέφωνα!

Σπάζοντας ένα καφάο της ΔΕΗ στη διασταύρωση των οδών Αράτου και Καραϊσκάκη έπαιρναν ρεύμα για να φορτίζουν τις συσκευές τους δεκάδες Αφγανοί.

Ωστόσο γρήγορα έγιναν αντιληπτοί από τους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι ενημέρωσαν τους αρμόδιους φορείς κι έτσι διέκοψαν την παροχή ρεύματος στο συγκεκριμένο σημείο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου