Τετάρτη, Μαΐου 04, 2011
 
Με το προεδρείο της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ
Η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, θα συναντηθεί με το προεδρείο της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ, σήμερα Τετάρτη 4 Μάη, στις 2 το μεσημέρι. Η συνάντηση θα γίνει στην έδρα της ΚΕ, στον Περισσό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου