Τρίτη, Μαΐου 10, 2011


                                                                                                                      ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 9/5/2011                                                                                                                                         


Η κυβέρνηση και τα αφεντικά της προσανατολίζονται στο ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου. Η πρόσφατη παρέμβαση του Πρωθυπουργού δεν επιδέχεται κανενός είδους παρερμηνεία. Με πρόσχημα την κρίση βάζουν ΠΩΛΗΤΗΡΙΟ στη ΔΕΗ και τις δημόσιες  επενδύσεις που επί δεκαετίες έχει πληρώσει η ελληνική κοινωνία με το υστέρημα της. 

Αξιοποιώντας τις επιταγές του μνημονίου στρώνουν το χαλί στα μεγάλα επενδυτικά συμφέροντα που επιθυμούν διακαώς να κυριαρχήσουν στο ενεργειακό πεδίο της χώρας.  Στρώνουν το χαλί στους κερδοσκόπους φορτώνοντας τα βάρη στον τελικό καταναλωτή, για τον οποίο υποτίθεται ότι κόπτονται.

Μετά την λεηλασία των λαϊκών εισοδημάτων, την αρπάγη του 13ου και 14ου μισθού, την ολοσχερή κατεδάφιση του δημόσιου ασφαλιστικού συστήματος, την ισοπεδωτική υποβάθμιση των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, ήρθε η ώρα για το τελικό χτύπημα, που δεν είναι άλλο από την εκποίηση και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου.

Δεν υπάρχει άλλος δρόμος - Ή αυτοί ή εμείς. Η κυβέρνηση δεν νομιμοποιείται να μετατρέψει σε αντικείμενο πώλησης τον σημαντικότερο πυλώνα της ελληνικής οικονομίας. Δεν νομιμοποιείται να παραδώσει βορρά στα επιχειρηματικά συμφέροντα το σπουδαιότερο ενεργειακό πλεονέκτημα που διαθέτει ο τόπος.

Ο κολοσσός της εγχώριας βιομηχανίας δεν είναι λάφυρο προς παραχώρηση. Η ΔΕΗ δεν ανήκει στην κυβέρνηση και τους τοκογλύφους δανειστές. Η ΔΕΗ είναι εθνικό κεφάλαιο και η συμβολή της στην……………..



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: www.ete-dei.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου