Τρίτη, Μαΐου 03, 2011


Παρότι κοινή επιδίωξη και των δύο συνδικαλιστικών οργανώσεων είναι να μην βυθιστεί η χώρα στο σκοτάδι κατά τις κινητοποιήσεις, ΑΔΕΔΥ και ΓΕΝΟΠ τόνισαν μετά από συνάντησή τους, ότι δεν μπορεί να υπάρξουν απεργίες χωρίς επιπτώσεις. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ, η ενέργεια είναι κοινωνικό αγαθό και η δυνατότητα του Δημοσίου να ορίζει την τιμολογιακή πολιτική συνδέεται άμεσα με το φθηνό ηλεκτρικό ρεύμα για τους πολίτες. 

Όπως υποστηρίζει η ΑΔΕΔΥ, η απεργία της 11ης Μαΐου θα αποτελέσει αφετηρία και η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ θα πρέπει να σηματοδοτήσει ένα νέο κύκλο δυναμικών κινητοποιήσεων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου