Όπως υποστηρίζει η ΑΔΕΔΥ, η απεργία της 11ης Μαΐου θα αποτελέσει αφετηρία και η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ θα πρέπει να σηματοδοτήσει ένα νέο κύκλο δυναμικών κινητοποιήσεων.
Τρίτη, Μαΐου 03, 2011
Η Φωνή των εργαζομένων όλων των ταχυτήτων στην ΔΕΗ,ΑΔΜΗΕ,ΔΕΔΔΗΕ.
Ο χειριστής του ΑΔΜΗΕ που προκάλεσε το χθεσινό πρόβλημα ηλεκτροδότησης στην Αττική μετατέθηκε άμεσα σε υπηρεσία «που δεν θα έχει σχέ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου