Η αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ θα υλοποιηθεί εντός του 2012. Οπως ανέφερε χθες ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου, το ποσοστό του Δημοσίου θα μειωθεί του χρόνου από το 51% στο 34%. Μάλιστα, μιλώντας στη ΝΕΤ τόνισε ότι πρόκειται για μια απόφαση «με βάση το δημόσιο συμφέρον».
Οπως γίνεται αντιληπτό, ο κυβερνητικός σχεδιασμός για τη ΔΕΗ δεν αλλάζει παρά τις εξαγγελθείσες κινητοποιήσεις της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ.
Για το ενιαίο μισθολόγιο ο υπουργός Οικονομικών έκανε αναφορά σε «ορθολογική κατανομή των μισθών» και προανήγγειλε μείωση του μισθολογικού κόστους, καθώς παρατήρησε ότι τα τελευταία δέκα χρόνια έχουμε σχεδόν διπλασιασμό της μισθολογικής δαπάνης.
Το μισθολόγιο θα πρέπει να είναι έτοιμο μέχρι τον Ιούνιο και να τεθεί σε εφαρμογή τον Ιούλιο.
=============================================

Δυναμικά ξεκίνησαν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ. Σύμφωνα με ανακοίνωση των συνδικαλιστών σήμερα δέκα τεχνικοί εναερίτες μαζί με τον πρόεδρο Νίκο Φωτόπουλο σε ένδειξη διαμαρτυρίας έχουν ανέβει στην καμινάδα του ιστορικού εργοστασίου στο Κερατσίνι.
Σε ανακοίνωσή της η ΓΕΝΟΠ αναφέρει ότι η πράξη αυτή δεν έχει στόχο να εκβιάσει κανέναν και πολύ περισσότερο τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση, αλλά είναι έκφραση αγωνίας καθώς «η περαιτέρω μετοχοποίηση της Επιχείρησης ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση της και αυτό χωρίς καμία αμφιβολία θα το πληρώσει ο καταναλωτής».
Τις επόμενες μέρες οι εργαζόμενοι θα προχωρήσουν σε επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες.
Στο 34% θα μειωθεί το ποσοστό του Δημοσίου στη ΔΕΗ μέσα στο 2012



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου