ΔΕΗ: κατάληψη στα κεντρικά γραφεία από εργαζομένους
www.econews.grΣτην πρόσοψη των κεντρικών γραφείων της ΔΕΗ έχει αναρτηθεί πανό που αναγράφει «εμείς δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε».
Το πανό κρέμασαν έξι εναερίτες της ΔΕΗ που κατέβηκαν με σχοινιά από την ταράτσα του κτηρίου.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Νίκος Φωτόπουλος, δήλωσε ότι οι κινητοποιήσεις θα κλιμακωθούν και ότι όλη η Ομοσπονδία θα επιδιώξει συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη.
Σε σχετική ανακοίνωση η ΓΕΝΟΠ επαναλαμβάνει τη διαφωνία της με την περαιτέρω μετοχοποίηση – ιδιωτικοποίηση ή εκχώρηση του management της ΔΕΗ «γιατί εάν συμβεί οτιδήποτε από τα παραπάνω με μαθηματική ακρίβεια ο ελληνικός λαός θα κληθεί να πληρώσει τρεις φορές πάνω την κιλοβατώρα».
Υποστηρίζει ότι «οι δομές της ΔΕΗ, τα ιδιοκτησιακά πάγια στοιχεία αλλά και οι παρεχόμενες εκτάσεις όπως ο υπόγειος πλούτος της, ο λιγνίτης και τα νερά στα φράγματά της, είναι περιουσία του ελληνικού λαού και δεν μπορούν ούτε ως σκέψη να ενταχθούν στο σχέδιο πωλήσεων της κυβέρνησης».
ΤΟ ΒΗΜΑ
Κατάληψη στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ πραγματοποίησαν οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση, δηλώνοντας την αντίθεσή τους στο ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης της ΔΕΗ.
Μάλιστα, οι εργαζόμενοι είχαν αναρτήσει πανό στην πρόσοψη του κτηρίου που ανέφερε «εμείς δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε».
Από τις 6 το απόγευμα οι εργαζόμενοι είχαν κλείσει την οδό Χαλκοκονδύλη, η οποία μετά από περίπου δύο ώρες δόθηκε στην κυκλοφορία.
Έξι εναερίτες της ΔΕΗ κατέβηκαν με σχοινιά από την ταράτσα του κτιρίου που στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ.
Οι εργαζόμενοι δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν και να εντείνουν τις κινητοποιήσεις τους τα προσεχή 24ωρα, προκειμένου να δηλώσουν την αντίθεσή τους σε περαιτέρω μετοχοποίηση, ιδιωτικοποίηση ή εκχώρηση μάνατζμεντ της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Νίκος Φωτόπουλος, δήλωσε ότι οι κινητοποιήσεις θα κλιμακωθούν και ότι όλη η Ομοσπονδία θα επιδιώξει συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη.
Σε σχετική ανακοίνωση η ΓΕΝΟΠ επαναλαμβάνει τη διαφωνία της με την περαιτέρω μετοχοποίηση - ιδιωτικοποίηση ή εκχώρηση του management της ΔΕΗ «γιατί εάν συμβεί οτιδήποτε από τα παραπάνω με μαθηματική ακρίβεια ο ελληνικός λαός θα κληθεί να πληρώσει τρεις φορές πάνω την κιλοβατώρα».
Υποστηρίζει ότι «οι δομές της ΔΕΗ, τα ιδιοκτησιακά πάγια στοιχεία αλλά και οι παρεχόμενες εκτάσεις όπως ο υπόγειος πλούτος της, ο λιγνίτης και τα νερά στα φράγματά της, είναι περιουσία του ελληνικού λαού και δεν μπορούν ούτε ως σκέψη να ενταχθούν στο σχέδιο πωλήσεων της κυβέρνησης».
Για την ηλεκτροδότηση των νησιών
Ερωτηθείς εάν τίθεται θέμα ηλεκτροδότησης των ελληνικών νησιών από τουρκικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο της απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γ. Πεταλωτής, απάντησε: «Είναι δεδομένο ότι το ρεύμα στα νησιά παρέχεται από σταθμούς της ΔΕΗ, υπάρχει ωστόσο διαβούλευση για έναν κώδικα προμήθειας από ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες όμως είναι δεδομένο ότι το ρεύμα που θα παίρνουν θα είναι και πάλι από ρεύμα της ΔΕΗ».
Ο κ. Πεταλωτής επεσήμανε ότι την απελευθέρωση ενέργειας δεν την ζητά η τρόικα, αλλά είναι ένα ζήτημα που μας αφορά ως χώρα και τόνισε ότι γι' αυτό γίνονται και πολύ προσεκτικά βήματα. «Άλλο αν τίθεται ως ζήτημα εξόδου από την κρίση» πρόσθεσε.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Οι εργαζόμενοι αντιδρούν σε περαιτέρω μετοχοποίηση, ιδιωτικοποίηση ή εκχώρηση μάνατζμεντ της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού.
Με δηλώσεις του στο αθηναϊκό πρακτορείο, ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Νίκος Φωτόπουλος, προανήγγειλε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και ότι η Ομοσπονδία θα επιδιώξει συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Ν. Φωτόπουλος, ανέφερε πως ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ θα οδηγούσε σε αύξηση των τιμολογίων, ενώ ανήγγειλε σκλήρυνση της στάσης της ΓΕΝΟΠ το επόμενο διάστημα.
Εν τω μεταξύ δόθηκε στην κυκλοφορία η οδός Χαλκοκονδύλη που είχαν αποκλείσει οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ από τις 6 το απόγευμα της Τετάρτης, οι οποίοι πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στο κεντρικό κτίριο της επιχείρησης.
ΑΠΟ ΤΟ:
amanpoiare.blogspot.com
Εργαζόμενοι στη ΔΕΗ πραγματοποιούν κατάληψη στα κεντρικά γραφεία του οργανισμού, διαμαρτυρόμενοι για το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης. Έξι εναερίτες κατέβηκαν από την ταράτσα του κτιρίου με σχοινιά. Η κυκλοφορία στην Χαλκοκονδύλη γίνεται πλέον χωρίς προβλήματα καθώς ο δρόμος άνοιξε.
Οι εργαζόμενοι έχουν κρεμάσει πανό στο κτίριο που αναγράφει «εμείς δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε».
Με δηλώσεις του στο αθηναϊκό πρακτορείο, ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Νίκος Φωτόπουλος, προανήγγειλε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και ότι η Ομοσπονδία θα επιδιώξει συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη.

Μάλιστα, οι εργαζόμενοι είχαν αναρτήσει πανό στην πρόσοψη του κτηρίου που ανέφερε «εμείς δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε».
Από τις 6 το απόγευμα οι εργαζόμενοι είχαν κλείσει την οδό Χαλκοκονδύλη, η οποία μετά από περίπου δύο ώρες δόθηκε στην κυκλοφορία.
Έξι εναερίτες της ΔΕΗ κατέβηκαν με σχοινιά από την ταράτσα του κτιρίου που στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ.
Οι εργαζόμενοι δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν και να εντείνουν τις κινητοποιήσεις τους τα προσεχή 24ωρα, προκειμένου να δηλώσουν την αντίθεσή τους σε περαιτέρω μετοχοποίηση, ιδιωτικοποίηση ή εκχώρηση μάνατζμεντ της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Νίκος Φωτόπουλος, δήλωσε ότι οι κινητοποιήσεις θα κλιμακωθούν και ότι όλη η Ομοσπονδία θα επιδιώξει συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη.
Σε σχετική ανακοίνωση η ΓΕΝΟΠ επαναλαμβάνει τη διαφωνία της με την περαιτέρω μετοχοποίηση - ιδιωτικοποίηση ή εκχώρηση του management της ΔΕΗ «γιατί εάν συμβεί οτιδήποτε από τα παραπάνω με μαθηματική ακρίβεια ο ελληνικός λαός θα κληθεί να πληρώσει τρεις φορές πάνω την κιλοβατώρα».
Υποστηρίζει ότι «οι δομές της ΔΕΗ, τα ιδιοκτησιακά πάγια στοιχεία αλλά και οι παρεχόμενες εκτάσεις όπως ο υπόγειος πλούτος της, ο λιγνίτης και τα νερά στα φράγματά της, είναι περιουσία του ελληνικού λαού και δεν μπορούν ούτε ως σκέψη να ενταχθούν στο σχέδιο πωλήσεων της κυβέρνησης».
Για την ηλεκτροδότηση των νησιών
Ερωτηθείς εάν τίθεται θέμα ηλεκτροδότησης των ελληνικών νησιών από τουρκικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο της απελευθέρωσης της αγοράς ενέργειας, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γ. Πεταλωτής, απάντησε: «Είναι δεδομένο ότι το ρεύμα στα νησιά παρέχεται από σταθμούς της ΔΕΗ, υπάρχει ωστόσο διαβούλευση για έναν κώδικα προμήθειας από ιδιωτικές εταιρείες, οι οποίες όμως είναι δεδομένο ότι το ρεύμα που θα παίρνουν θα είναι και πάλι από ρεύμα της ΔΕΗ».
Ο κ. Πεταλωτής επεσήμανε ότι την απελευθέρωση ενέργειας δεν την ζητά η τρόικα, αλλά είναι ένα ζήτημα που μας αφορά ως χώρα και τόνισε ότι γι' αυτό γίνονται και πολύ προσεκτικά βήματα. «Άλλο αν τίθεται ως ζήτημα εξόδου από την κρίση» πρόσθεσε.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Κλειστά παραμένουν τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ παρότι έληξε λίγο μετά τις 11 το πρωί η κατάληψη του κτιρίου από τους συνδικαλιστές οι οποίοι δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν και θα εντείνουν τις κινητοποιήσεις τους τις προσεχείς ημέρες.
Με δηλώσεις του στο αθηναϊκό πρακτορείο, ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Νίκος Φωτόπουλος, προανήγγειλε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και ότι η Ομοσπονδία θα επιδιώξει συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Ν. Φωτόπουλος, ανέφερε πως ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ θα οδηγούσε σε αύξηση των τιμολογίων, ενώ ανήγγειλε σκλήρυνση της στάσης της ΓΕΝΟΠ το επόμενο διάστημα.
Εν τω μεταξύ δόθηκε στην κυκλοφορία η οδός Χαλκοκονδύλη που είχαν αποκλείσει οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ από τις 6 το απόγευμα της Τετάρτης, οι οποίοι πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στο κεντρικό κτίριο της επιχείρησης.
ΑΠΟ ΤΟ:
amanpoiare.blogspot.com
«Ουρανοκατέβατη» κατάληψη στα γραφεία της ΔΕΗ
Οι εργαζόμενοι έχουν κρεμάσει πανό στο κτίριο που αναγράφει «εμείς δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε».
Με δηλώσεις του στο αθηναϊκό πρακτορείο, ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Νίκος Φωτόπουλος, προανήγγειλε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και ότι η Ομοσπονδία θα επιδιώξει συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Ν. Φωτόπουλος, ανέφερε πως ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ θα οδηγούσε σε αύξηση των τιμολογίων, ενώ ανήγγειλε σκλήρυνση της στάσης της ΓΕΝΟΠ το επόμενο διάστημα.
ΣΚΑΙ
Συμβολική κατάληψη στα γραφεία της ΔΕΗ
Σχετικά
- VIDEO
Συμβολική κατάληψη στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στη Χαλκοκονδύλη πραγματοποιούν από νωρίς το πρωί της Πέμπτης συνδικαλιστές στην επιχείρηση. Θα παραμείνουν στο σημείο μέχρι και το μεσημέρι.
Η ΓΕΝΟΠ ΔΕΝ ξεκίνησε κινητοποιήσεις ενάντια στην περαιτέρω μετοχοποίηση της Επιχείρησης με σύνθημα δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε».
Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού περί μη πώλησης της δημόσιας γης δεν μας καθησυχάζει αλλά μας ανησυχεί, δήλωσε στην τηλεόραση και την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή», ο γενικός γραμματέας της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, Κώστας Κατσαρός.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Νίκος Φωτόπουλος, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι οι κινητοποιήσεις θα κλιμακωθούν και ότι η Ομοσπονδία θα επιδιώξει συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη.
Σε σχετική ανακοίνωσή της η ΓΕΝΟΠ επαναλαμβάνει τη διαφωνία της με την περαιτέρω μετοχοποίηση - ιδιωτικοποίηση ή εκχώρηση του μάνατζμεντ της ΔΕΗ, υποστηρίζοντας πως εάν συμβεί οτιδήποτε από τα παραπάνω με μαθηματική ακρίβεια ο ελληνικός λαός θα κληθεί να πληρώσει τρεις φορές πάνω την κιλοβατώρα.
Υπογραμμίζει παράλληλα πως «οι δομές της ΔΕΗ, τα ιδιοκτησιακά πάγια στοιχεία αλλά και οι παρεχόμενες εκτάσεις όπως ο υπόγειος πλούτος της, ο λιγνίτης και τα νερά στα φράγματά της, είναι περιουσία του Ελληνικού λαού και δεν μπορούν ούτε ως σκέψη να ενταχθούν στο σχέδιο πωλήσεων της κυβέρνησης».
Η ΓΕΝΟΠ ΔΕΝ ξεκίνησε κινητοποιήσεις ενάντια στην περαιτέρω μετοχοποίηση της Επιχείρησης με σύνθημα δεν πουλάμε και δεν πουλιόμαστε».
Οι δηλώσεις του πρωθυπουργού περί μη πώλησης της δημόσιας γης δεν μας καθησυχάζει αλλά μας ανησυχεί, δήλωσε στην τηλεόραση και την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή», ο γενικός γραμματέας της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, Κώστας Κατσαρός.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, Νίκος Φωτόπουλος, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι οι κινητοποιήσεις θα κλιμακωθούν και ότι η Ομοσπονδία θα επιδιώξει συνάντηση με την υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Τίνα Μπιρμπίλη.
Σε σχετική ανακοίνωσή της η ΓΕΝΟΠ επαναλαμβάνει τη διαφωνία της με την περαιτέρω μετοχοποίηση - ιδιωτικοποίηση ή εκχώρηση του μάνατζμεντ της ΔΕΗ, υποστηρίζοντας πως εάν συμβεί οτιδήποτε από τα παραπάνω με μαθηματική ακρίβεια ο ελληνικός λαός θα κληθεί να πληρώσει τρεις φορές πάνω την κιλοβατώρα.
Υπογραμμίζει παράλληλα πως «οι δομές της ΔΕΗ, τα ιδιοκτησιακά πάγια στοιχεία αλλά και οι παρεχόμενες εκτάσεις όπως ο υπόγειος πλούτος της, ο λιγνίτης και τα νερά στα φράγματά της, είναι περιουσία του Ελληνικού λαού και δεν μπορούν ούτε ως σκέψη να ενταχθούν στο σχέδιο πωλήσεων της κυβέρνησης».
ΑΠΟ ΤΟ MEGA
ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΕΝΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ (ΜΜΕ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΔΕΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΟΠ



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου