Σάββατο, Ιανουαρίου 22, 2011
Τα σαϊνια της ΔΕΥΑ Ηρακλείου έκαναν το θαύμα τους!!Από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα.
όπως θα δείτε στις εικόνες που ακολουθούν ο υπάλληλος είχε άγιο καθώς το δίκτυο βρισκόταν



υπό τάση και μάλιστα Μ.Τ.
Στις 3 πρώτες φωτογραφίες φαίνεται η μούφα όπως έχει γίνει από τον υπάλληλο της ΔΕΥΑΗ, και στην τέταρτη όπως την βρήκε το συνεργείο της ΔΕΗ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου