Τα σαϊνια της ΔΕΥΑ Ηρακλείου έκαναν το θαύμα τους!!Από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα.
όπως θα δείτε στις εικόνες που ακολουθούν ο υπάλληλος είχε άγιο καθώς το δίκτυο βρισκόταν
υπό τάση και μάλιστα Μ.Τ.
Στις 3 πρώτες φωτογραφίες φαίνεται η μούφα όπως έχει γίνει από τον υπάλληλο της ΔΕΥΑΗ, και στην τέταρτη όπως την βρήκε το συνεργείο της ΔΕΗ.
όπως θα δείτε στις εικόνες που ακολουθούν ο υπάλληλος είχε άγιο καθώς το δίκτυο βρισκόταν
υπό τάση και μάλιστα Μ.Τ.
Στις 3 πρώτες φωτογραφίες φαίνεται η μούφα όπως έχει γίνει από τον υπάλληλο της ΔΕΥΑΗ, και στην τέταρτη όπως την βρήκε το συνεργείο της ΔΕΗ.
ΤΑ ''ΣΑΙΝΙΑ'' ΤΗΣ ΔΕΥΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥΣ!Σύνδεσαν παροχή ύδρευσης στο υπόγειο δίκτυο Μ.Τ. της ΔΕΗ.






0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου