Τρίτη, Δεκεμβρίου 14, 2010
Έκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ στο Λαύριο σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης κατά τη διαδικασία δοκιμής αντλίας μαζούτ, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν ελαφρά τρεις εργαζόμενοι.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, εξερράγη διασταλτικό της εγκατάστασης εκσφενδονίζοντας ρινίσματα στα μάτια εργατών, οι οποίοι διακομίσθηκαν σε κοντινό νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. Μέχρι στιγμής η κατάσταση της υγείας τους δεν εμπνέει ανησυχία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου