Για τη σωστή απεικόνιση απαιτείται η εγκατάσταση τουFlashPlayerκαι τουAdobe ReaderΗ ιστοσελίδα υποστηρίζεται λειτουργικά από τους πλοηγούςMozzila internet explorerChromeOperaedge microsoft Ιδανική ανάλυση οθόνης 1024 x 768.ΟΙ πηγές των αναρτήσεων εάν είναι αναδημοσίευση υπάρχουν στο τέλος κάθε ανάρτησης. Ευχαριστούμε πολύ.

ΜΥ ΗΟΜΕ ΟΝLINE

Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2012

Καλησπέρα σας συνάδελφοι.
Σε όλα τα είδη υποσταθμών υπάρχουν διαφορετικές προδιαγραφές κατασκευής,και τοποθετήσεις,όπως για παράδειγμα οι επίγειοι υπαίθριοι υποσταθμοί και γενικότερα η κατασκευή αυτών είναι σχεδόν πανομοιότυπη
Η κατασκευή των υποσταθμών αυτών είναι μεταλλική και αποτελείται από σκελετό μορφοσιδήρουκαι επένδυση λαμαρίνας ψυχρής εξ έλασης. και το διαμέρισμα ας το πούμε χωρίζεται σε 3 μέρη.

1)ο χώρος που έρχεται η μέση τάση της ΔΕΗ,
2)ο χώρος του μετασχηματιστή,
3)η αναχώρηση της χαμηλής τάσης.
Στους υποσταθμούς του ηλπάπ έχουμε μόνο 2 διαμερίσματα
1)ο χώρος που έρχεται η μέση τάση της ΔΕΗ,
2)ο χώρος του μετασχηματιστή
Σε όλες τις βάσεις των υποσταθμών τοποθετείται ισοδυναμικό πλέγμα σε βάθος
10cm από το δάπεδο. Το ισοδυναμικό πλέγμα είναι από χαλύβδινες ράβδους τεσσάρων χιλιοστών

διάμετρος και 300 επί 100 χιλιοστών ανοίγματος και με δύο γαλβανισμένες ταινίες 30 επί 35 χιλιοστά με την μεταλλλική κατασκευή του υποσταθμού το οποίο συνδέεται με την με την γείωση του υποσταθμού,και όλη η κατασκευή η μεταλλική του υποσταθμού έχει συνέχεια για την καλή γείωση το,όπου επίσης και οι πόρτεςτου είναι γειωμένες με συρίδες(πλεκτός χάλκινος αγωγός).
Για τον αερισμό του υποσταθμού στις πόρτες εκεί που βρίσκονται οι περσίδες ο αέρας εισέρχεται από το κάτω μέρος ,και καθώς ψύχη τον μετασχηματιστή ο αέρας μετατρέπεται σε ζεστός γίνεται ελαφρύτερος ο οποίος φεύγει από το επάνω άνοιγμα του υποσταθμού το οποίο είναι και αυτό με περσίδες. οι περσίδες είναι τα μεταλλικά παράθυρα με σύρμα απ έξω. Έτσι γίνετε το κύκλωμα του αερισμού του υποσταθμού.
Στο χώρο του μετασχηματιστή από κάτω υπάρχει χαλίκι και άμμος για την απορρόφηση τυχόν διαρροής λαδιού και αυλάκια στα πλαινά.όλα τα μέρη του υποσταθμού είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους,τα μεταλλικά μέρη,και ο μετασχηματιστής είναι πάνω σε ράγες για την μεταφορά του σε τυχών αλλαγής του από βλάβη,η λόγο συντήρησης του σε αλλαγή.


όλη η κατασκευή του υποσταθμού είναιπροφυλαγμένη από οξειδώσεις διότι τα επιμέρους τμήματα είναι λυόμενα και όχι με συγκόληση.Τα πεδία από πάνω έχουν κρίκους για την εκφόρτωση και φόρτωση χωρίς να φθείρονται από τις καταπονήσεις κατά την μετακίνηση,και τα οποία τοποθετούνται επάνω σε βάσεις από οπλισμένο σκυρόδερμα για τους εξωτερικούς κραδασμούς.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου