Δευτέρα, Οκτωβρίου 04, 2010
Η εισηγμένη βιομηχανία επίπλων, Σάτο, αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί στον τομέα των φωτοβολταϊκών, ακολουθώντας έτσι τον δρόμο πολλών άλλων επιχειρήσεων στη χώρα μας.

Οι σχετικές κινήσεις πρόκειται να συζητηθούν στην έκτακτη γενική συνέλευση στις 22 Οκτωβρίου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου