Σάββατο, Οκτωβρίου 09, 2010
Αντιδράσεις προκάλεσε στους εργαζόμενους της ΔΕΗ άρθρο της Μιράντας Ξαφά στην Καθημερινή από τον Ιούλιο, το οποίο αναφέρεται στο ασφαλιστικό καθεστώς και κάνει λόγο για την ύπαρξη ευνοϊκών όρων σε σχέση με άλλες κατηγορίες εργαζομένων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα των αντιδράσεων αποτελεί η επιστολή-απάντηση πρώην εργαζομένου της ΔΕΗ, η οποία δημοσιεύτηκε στην ίδια εφημερίδα ως αντίλογος. Σε αυτή γίνεται αναφορά στο πως οδηγήθηκαν τα πράγματα στη σημερινή κατάσταση και κατηγορείται η κυβέρνηση για την «αυθαίρετη απόφαση της, που περικόπτει κατά 10% το ποσό που είχε υποχρέωση να καταβάλει στον ΟΑΠ-ΔΕΗ κατ’ εφαρμογή του νόμου 2773 του κ. Βενιζέλου. Περικόπτει δηλαδή και το ύψος των συντάξεων κατά 10%.»
Επίσης, τονίζεται ότι «τα κεφάλαια που προέκυπταν από τις ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων και τις αντίστοιχες εργοδοτικές εισφορές, η ΔΕΗ τα χρησιμοποιούσε για τις επενδύσεις της άτοκα. Δηλαδή, οι εργαζόμενοι επιδοτούσαν την τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος με την περιουσία τους για 33 χρόνια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου