Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 11-05-2010
(ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ)
ΚΑΙ Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:
Στο νομοσχέδιο του υπ. παιδείας:
Άρθρο 47 παρ.18:
18. Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρ-
θρου 10 του ν. 3833/2010 (ΦΕΚ 40 Α΄) αντικαθίσταται ως
εξής:
«Ομοίως εξαιρείται το προσωπικό που προβλέπεται
στις περιπτώσεις β΄έως και ιη΄ και στην περίπτωση κ΄
της παρ. 1 του άρθρου 4 της ΠΥΣ33/2006.»
Η ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΕΣ ΑΝΕΦΕΡΕ:
ε. το προσωπικό που προβλέπεται στις περιπτώσεις β΄ έως και κ΄ της παρ. 1 του άρθρου 4 της ΠΥΣ 33/06, όπως ισχύει. Ενδεικτικά αναφέρουμε: το προσωπικό των ΟΤΑ α΄ βαθμού, το προσωπικό των ανωνύμων εταιρειών, για τις οποίες εφαρμόζονται οι διατάξεις του Κεφ. Β΄ του Ν. 3429/2005 κ.α..
ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ιθ) η ποία αναφέρει:
ιθ) το προσωπικό που έχει εξαιρεθεί ρητά με ειδική διάταξη νόμου από την διαδικασία της ΠΥΣ 55/1998 ή της ΠΥΣ 236/1994.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΗΣ ΠΥΣ 55/98 περίπτωση ιε) εξαιρούνταν οι Δημόσιοι οργανισμοί που έχουν εισηχθεί
στο χρηματιστήριο.Η περίπτωση ιε) πιστεύω ότι μας αφορά άμεσα και λόγω αυτής εξαιρεθήκαμε από το αρχικό πάγωμα και όχι λόγω της ΠΥΣ 33/06 άρθρο 4 περίπτωση ιε)
το προσωπικό των ανωνύμων εταιρειών, για τις οποίες εφαρμόζονται οι διατάξεις του Κεφαλαίου Β΄ του ν. 3429/2005,
Οι προβληματισμοί που σας ανέφερα παραπάνω, υπάρχουν και σε σημερινό δημοσίευμα του ΕΘΝΟΥΣ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ στη σελίδα 31 με τίτλο:Παγώνουν οι προσλήψεις σε ΟΤΑ και ΔΕΚΟ.
ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑ
Αναστολή διορισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
`Εχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις;
α) Του άρθρου 16 του Ν. 1232/1982 ``Επαναφορά σε ισχύ, τροποποίησή και συμπλήρωση των διατάξεων του Ν.Δ. 4352/1964 και άλλες διατάξεις`` (ΦΕΚ 22 Α).
β) Του άρθρου 8 παρ. 4 περιπτ. γ του Ν. 1558/1985 ``Κυβέρνηση και Κυβερνητικά όργανα`` (ΦΕΚ 137 Α`).
γ) Των άρθρων 1 παρ. 1, 3 παρ. 2 και 14-24 του Ν. 2190/1994 (ΦΕΚ 28 Α`), όπως ισχύει.
δ) Του άρθρου 29Α` του Ν. 1558/1985, όπως προστέθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 2081/1992 ``Ρύθμιση του θεσμού των Επιμελητηρίων, τροποποίηση των διατάξεων του Ν. 1712/1987 κ.τ.λ.`` (ΦΕΚ 154 Α`) και τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παράγραφος 2α του Ν. 2469/1997 ``Περιορισμός και βελτίωση της αποτελεσματικότητας των κρατικών δαπανών και άλλες διατάξεις`` (ΦΕΚ 38 Α`).
2. Την, λόγω των δημοσιονομικών συνθηκών, ανάγκη περιστολής των δαπανών στο Δημόσιο, στα Ν.Π.Δ.Δ., στους Ο.Τ.Α. καθώς και στα Ν.Π.Ι.Δ. που ανήκουν στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.
3. Το γεγονός ότι από την πράξη αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
4. Τη σχετική πρόταση του Πρωθυπουργού, αποφασίζει:
`Αρθρο 1-Αναστολή διορισμών και προσλήψεων
1. Αναστέλλεται έως 31.12.2000 ο διορισμός και η πρόσληψη του πάσης φύσεως προσωπικού όλων των φορέων του δημόσιου τομέα, όπως αυτός προσδιορίζεται με τις διατάξεις του άρθρου 14 παράγραφος 1 του Ν. 2190/1994 (ΦΕΚ 28 Α`), όπως αντικαταστάθηκαν με την παράγραφο 1 του άρθρου 1 του Ν. 2527/1997 (ΦΕΚ 206 Α`), συμπεριλαμβανομένων
2. Στους παραπάνω φορείς επιτρέπεται, κατ` εξαίρεση, o διορισμός ή η πρόσληψη ύστερα από έγκριση που χορηγείται κατά τη διαδικασία του επόμενου άρθρου. Η έγκριση αυτή απαιτείται και για την κίνηση των διαδικασιών προκήρυξης πλήρωσης θέσεων και την έκδοση όλων γενικά των προπαρασκευαστικών για το διορισμό ή την πρόσληψη πράξεων.
3. Σε έγκριση, κατά την ίδια διαδικασία, υπόκειται και o αριθμός των προσώπων, τα οποία μπορούν να απασχολούνται, κατά περίπτωση, στους φορείς της παραγράφου 1 με σύμβαση έργου.
`Αρθρο 2 -Διαδικασία έγκρισης
1. Αρμόδια για την κατά το προηγούμενο άρθρο έγκριση είναι Τριμελής Επιτροπή αποτελούμενη από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, ως Πρόεδρο, τον Υπουργό Οικονομικών, που μπορεί να αναπληρωθεί από τον Υφυπουργό Οικονομικών, και το Γενικό Γραμματέα του Υπουργικού Συμβουλίου. Ο Πρόεδρος της Επιτροπής, εφόσον παρίσταται ανάγκη, δύναται να καλεί τον κατά περίπτωση αρμόδιο Υπουργό προκειμένου να συμμετάσχει χωρίς δικαίωμα ψήφου στη συνεδρίαση της Επιτροπής. Στις περιπτώσεις προτάσεων διορισμών, πλήρωσης θέσεων ή προσλήψεων ή συμβάσεων έργου σε Δημόσιες Επιχειρήσεις και Οργανισμούς (Δ.Ε.Κ.Ο.) μετέχει στην Επιτροπή, χωρίς δικαίωμα ψήφου, και ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας. Η έγκριση χορηγείται με ομόφωνη απόφαση των μετά ψήφου μελών της Επιτροπής.
2. Αν δεν επιτευχθεί ομοφωνία της Επιτροπής, η σχετική πράξη της, στην οποία εκτίθενται όλες οι γνώμες που διατυπώθηκαν, διαβιβάζεται από το Γενικό Γραμματέα του Υπουργικού Συμβουλίου στον Πρωθυπουργό. Στην περίπτωση αυτή το σχετικό αίτημα κρίνεται, κατά την εκτίμηση του Πρωθυπουργού, είτε με απόφασή του είτε με πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου.
3. Οι προτάσεις για τους κατά το άρθρο 1 της παρούσας διορισμούς, πλήρωση θέσεων, προσλήψεις ή συμβάσεις έργου, με όλα τα κατά την παράγραφο 5 του παρόντος άρθρου δικαιολογητικά, υποβάλλονται δια του αρμοδίου Υπουργού προς τη Γενική Γραμματεία του Υπουργικού Συμβουλίου και προς το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης. Στις προαναφερόμενες προτάσεις των αρμόδιων Υπουργών επισυνάπτεται εισήγηση του Γενικού Γραμματέα του οικείου Υπουργείου προς τον Υπουργό, στην οποία πρέπει να αιτιολογούνται πλήρως οι αιτούντες εγκρίσεις ως προς την ύπαρξη πραγματικών αναγκών της Υπηρεσίας ή του φορέα, για την κάλυψη των οποίων προορίζονται. Η Γενική Γραμματεία του Υπουργικού Συμβουλίου επεξεργάζεται με την συνδρομή των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και του Υπουργείου Οικονομικών τα σχετικά αιτήματα και στοιχεία, εισηγείται στην Επιτροπή και καταρτίζει την τελική πράξη.
4. Ειδικώς τα αιτήματα των Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού συγκεντρώνονται από το Γενικό Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας και υποβάλλονται από αυτόν στον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης με την κατά την προηγούμενη παράγραφο εισήγηση για την αιτιολόγηση των αναγκών της υπηρεσίας.
5. Τα υποβαλλόμενα αιτήματα πρέπει να είναι πλήρως τεκμηριωμένα όσον αφορά τις υπηρεσιακές ανάγκες, την κατηγορία, τον κλάδο ή την ειδικότητα του προσωπικού που πρόκειται να προσληφθεί, τη σχέση εργασίας, τις συγκεκριμένες διατάξεις που παρέχουν δυνατότητα πρόσληψης ή διορισμού και να συνοδεύονται από στοιχεία σχετικά με τον αριθμό του προβλεπόμενου τακτικού προσωπικού, κατά κλάδο ή ειδικότητα, και του προσωπικού που υπηρετεί κατά το χρόνο υποβολής του αιτήματος, τον αριθμό των κενών θέσεων, τον αριθμό των προσλήψεων προσωπικού, των επαναπροσλήψεων προσωπικού σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2190/1994 ή άλλες διατάξεις, των προσλήψεων ατόμων με ειδικές ανάγκες, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 1648/1986, και των μετατάξεων από ή στον φορέα που έγιναν κατά την προηγούμενη τριετία, χωριστά για κάθε έτος, για την κάλυψη αναγκών ανάλογων με εκείνες του αιτήματος, καθώς και των αποχωρήσεων από την υπηρεσία κατά το ίδιο χρονικό διάστημα. θα πρέπει ακόμη να αναφέρεται σε ποιο ποσό ανέρχονται οι δαπάνες για την πληρωμή του υπό πρόσληψη ή διορισμό προσωπικού για το τρέχον και τα επόμενα οικονομικά έτη και αν για το σκοπό αυτό έχουν εγγραφεί πιστώσεις στον προϋπολογισμό του φορέα ή άλλου φορέα, στο πρόγραμμα
?Δημοσίων Επενδύσεων, στον προϋπολογισμό Ειδικού Λογαριασμού, στο πρόγραμμα εκτέλεσης έργων χρηματοδοτούμενων από Διεθνείς Οργανισμούς ή την Ευρωπαϊκή `Ενωση κ.τ.λ. ή θα καλυφθούν από τους ίδιους πόρους, από χορηγήσεις ΟΠΑΠ (ΛΟΤΤΟ, ΠΡΟΤΟ, ΠΡΟΠΟ, κ.λ.π.) ή από άλλους πόρους. Εφόσον οι σχετικές δαπάνες καλύπτονται από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, το αίτημα απαιτείται να συνοδεύεται από βεβαίωση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, από την οποία να προκύπτει η εγγραφή των αναγκαίων πιστώσεων.
6. Ειδικώς η έγκριση των αιτημάτων των επιχειρήσεων των Ο.Τ.Α. που αναφέρονται στην παράγραφο 3 του άρθρου 1 του Ν. 2527/1997 παρέχεται από το Γενικό Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας στον οποίο αποστέλλονται τα σχετικά αιτήματα. Η κατά την παράγραφο 3 του παρόντος άρθρου εισήγηση για την αιτιολόγηση των αναγκών της υπηρεσίας γίνεται από τον Ο.Τ.Α. στον οποίο ανήκε η επιχείρηση.
7. Μετά την έκδοσή τους οι εγκριτικές πράξεις της κατά την παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου Επιτροπής, του Πρωθυπουργού ή του Υπουργικού Συμβουλίου αποστέλλονται από τη Γενική Γραμματεία του Υπουργικού Συμβουλίου στον αρμόδιο Υπουργό, ο οποίος μεριμνά για τη διαβίβασή τους στους φορείς που έχουν υποβάλλει το σχετικό αίτημα, και κοινοποιούνται στους Υπουργούς της παραγράφου 1 και το Α.Σ.Ε.Π. Στις περιπτώσεις έγκρισης από το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας, σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, η απόφαση αποστέλλεται από τον ίδιο στον ενδιαφερόμενο φορέα και κοινοποιείται στους Υπουργούς της παραγράφου 1 και το Α.Σ.Ε.Π.
8. Οι πράξεις εκτελούνται αποκλειστικά από τα αρμόδια κατά τις κοινές διατάξεις όργανα, με την κατά περίπτωση σύμπραξη του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, και τυχόν άλλες ειδικές διατάξεις.
Αρθρο 3 -Εξαιρέσεις από την αναστολή
Από την κατά την παρούσα πράξη αναστολή των διορισμών και προσλήψεων και τη διαδικασία έγκρισης εξαιρούνται μόνο:
α) το προσωπικό της Προεδρίας της Δημοκρατίας και της Βουλής των Ελλήνων.
β) οι δικαστικοί λειτουργοί, το κύριο προσωπικό του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και οι ιατροδικαστές.
γ) το προσωπικό του άρθρου 16 παρ. 6 του Συντάγματος.
δ) οι συμβολαιογράφοι και δικηγόροι για το διορισμό στους οικείους Συλλόγους για την άσκηση του επαγγέλματός τους καθώς και οι άμισθοι υποθηκοφύλακες και οι άμισθοι δικαστικοί επιμελητές, όπως και το προσωπικό των άμισθων υποθηκοφυλακείων.
ε) οι ειδικοί σύμβουλοι - ειδικοί συνεργάτες και μετακλητοί υπάλληλοι, οι θέσεις των οποίων προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις, καθώς και το προσωπικό που αναφέρεται στην παρ. 1 του άρθρου 22 του Ν. 2190/1994.
στ) οι δημοσιογράφοι στα γραφεία Τύπου των Υπουργείων που προβλέπονται από το άρθρο 67 του Ν. 1943/1991 (ΦΕΚ 50 Α`).
ζ) οι υπάλληλοι που διορίζονται σε μόνιμες θέσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 91 του Ν. 1943/1991, σε συνδυασμό με την παρ. 5 του άρθρου 32 του Ν. 2190/1994.
η) οι Γραμματείς Κοινοτήτων που διορίζονται σε μοναδικές οργανικές θέσεις καθώς και το προσωπικό των πρωτοβάθμιων Ο.Τ.Α. για τις υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 18 παρ. 8 του Ν. 2539/1997 (ΦΕΚ 224 Α`) και του άρθρου 9 παρ. 12 του Ν. 2623/1998 (ΦΕΚ 139 Α`).
θ) η ανάθεση έργου για διερμηνεία σε συνέδρια, ημερίδες, επιτροπές, συζητήσεις με εκπροσώπους ξένων χωρών ή οργανισμών ή της Ευρωπαϊκής `Ενωσης και γενικώς σε κάθε περίπτωση που απαιτείται διερμηνεία καθώς και οι συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου έργου ή ωριαίας αποζημίωσης του διδακτικού προσωπικού του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και των Μονάδων Εκπαίδευσης ή Σχολών Επιμόρφωσης των Υπουργείων και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου.
ι) οι ερευνητές, το τεχνικό προσωπικό και τα μονομελή όργανα της διοίκησης των Ερευνητικών Ιδρυμάτων και της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας, οι συμβάσεις ανάθεσης έργου, για τις ανάγκες ερευνητικών προγραμμάτων, από τα Ιδρύματα αυτά, καθώς και το επιστημονικό προσωπικό που απασχολείται σε ερευνητικά έργα ή προγράμματα, τα οποία χρηματοδοτούνται μέσω των Ειδικών Λογαριασμών των ΑΕΙ και ΤΕΙ.
ια) οι διοριζόμενοι ή προσλαμβανόμενοι σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων, καθώς και το επαναπροσλαμβανόμενο προσωπικό σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2190/1994.
ιβ) το προσωπικό ειδικών κατηγοριών, εφόσον ο διορισμός ή αναδιορισμός ή η πρόσληψη ή επαναπρόσληψή του επιβάλλεται από ρητή διάταξη νόμου χωρίς να καταλείπετε στάδιο διακριτικής εκτίμησης στις αρμόδιες διοικητικές αρχές και
ιγ) οι γιατροί, υπόχρεοι υπηρεσίας υπαίθρου (Ν.Δ. 67/1968, ΦΕΚ 303 Α`), οι ειδικευόμενοι γιατροί (Ν.Δ. 123/1975, άρθρο 1, ΦΕΚ 172 Α`, και Ν. 1397/1983, άρθρο 38, ΦΕΚ 143 Α`) που προσλαμβάνονται σε θέσεις ισάριθμες με εκείνες που κενώνονται με την αποχώρηση γιατρών αντίστοιχων κατηγοριών και οι υπόχρεοι ετήσιας υπηρεσίας Κτηνίατροι, Γεωπόνοι και πτυχιούχοι Σχολών που προβλέπονται για τον κλάδο ΠΕ 4 Ιχθυολόγων (Ν. 2538/1997, άρθρο 4 και 4α, ΦΕΚ 242 Α`).
ιδ) οι συμβάσεις έργου διαρκείας έως ενός έτους του πάσης φύσεως καλλιτεχνικού προσωπικού της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. καθώς και η απασχόληση καλλιτεχνικού, τεχνικού και εργατοτεχνικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου ή έργου σε κρατικά θέατρα και ορχήστρες τη Λυρική Σκηνή καθώς και στο ``Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε.`` για συγκεκριμένες παραστάσεις ή άλλες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, σύμφωνα με εγκεκριμένο πρόγραμμα.
ιε) το προσωπικό των Τραπεζών του δημόσιου τομέα, δημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών και των θυγατρικών τους εταιρειών, των οποίων οι μετοχές έχουν εισαχθεί στο Χρηματιστήριο.
ιστ) το προσωπικό των εταιρειών του Δημοσίου ή άλλων φορέων του δημοσίου τομέα που εκτελούν οι ίδιες έργα εθνικής ή περιφερειακής κλίμακας τα οποία χρηματοδοτούνται κατά 50% τουλάχιστον από πόρους της Ευρωπαϊκής `Ενωσης.
ιζ) το προσωπικό που έχει εξαιρεθεί από την εφαρμογή της Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου 236/1994 (ΦΕΚ 115 Α`) με ειδική διάταξη νόμου.
`Αρθρο 4 -Μεταβατικές διατάξεις
Οι διαδικασίες πρόσληψης και διορισμού προσωπικού με βάση αποφάσεις, που εκδόθηκαν σύμφωνα με την Π.Υ.Σ. 236/1994, συνεχίζονται.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
1.(βλ. παρ. 8 άρθρου 19 του Ν. 3106/03, ΦΕΚ-30 Α’).
8. α. Η προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων κλάδων νοσηλευτικού προσωπικού, τεχνολόγων ιατρικών εργαστηρίων, παρασκευαστών, ραδιολογίας ακτινολογίας, χειριστών εμφανιστών, χειριστών ιατρικών συσκευών, χειριστών ιατρικών μηχανημάτων, πληρωμάτων ασθενοφόρων, κοινωνικών λειτουργών, φυσικοθεραπευτών, βρεφονηπιοκόμων και εργοθεραπευτών σε αποκεντρωμένες μονάδες των Πε.Σ.Υ.Π., νοσοκομεία της παρ. 10 του άρθρου 13 του Ν. 2889/2001 (ΦΕΚ 37 Α΄), καθώς και στο Ε.Κ.Α.Β., γίνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας και Πρόνοιας, η οποία εκδίδεται μετά την εγκριτική απόφαση της τριμελούς Επιτροπής της παρ. 1 του άρθρου 2 της Π.Υ.Σ. 55/1998 (ΦΕΚ 252 Α΄/12.11.1998), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Δεν απαιτείται απόφαση εγκρίσεως από την τριμελή Επιτροπή της παρ. 1 του άρθρου 2 της Π.Υ.Σ. 55/1998, αν οι θέσεις των ανωτέρω κλάδων έχουν κενωθεί, για οποιονδήποτε λόγο, πλην της μετάταξης, οπότε η προκήρυξη εκδίδεται μέχρι το τέλος του επόμενου έτους κατά το οποίο η θέση κενώθηκε
2.Με την παρ. 5 του άρθρου 6 του Ν. 3146/03, ΦΕΚ-125 Α’ ορίζεται ότι : «Στις εξαιρέσεις της 55/98 ΠΥΣ, όπως ισχύει, υπάγεται και το προσωπικό που προσλαμβάνεται με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα υπηρεσιών των Ο.Τ.Α., καθώς και το προσωπικό του άρθρου 20 παρ. 4 του Ν. 2738/1999 (ΦΕΚ 180 Α΄)»).
3.(Με το άρθρο 3 του Ν. 3204/03, ΦΕΚ-296 Α’ ορίζεται ότι : «Δεν απαιτείται έγκριση της Τριμελούς Επιτροπής του άρθρου 2 της Π.Υ.Σ. 55/11.11.1998 (ΦΕΚ 252 Α΄) για το διορισμό σε κενές θέσεις ιατρών υπηρεσίας υπαίθρου κατά τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 26 του Ν. 2519/ 1997 (ΦΕΚ 165 Α΄) και της παρ. 1 του άρθρου 28 του Ν. 2646/1998 (ΦΕΚ 236 Α΄). Διορισμοί που έγιναν μέχρι τη δημοσίευση αυτού του νόμου σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις, χωρίς έγκριση της Τριμελούς Επιτροπής, είναι νόμιμοι και καταβάλλονται όλες οι αποδοχές»).
4.Με το άρθρο 15 παρ.1 του Ν.3260/2004(ΦΕΚ 151Α) ορίσθηκε ότι "Για τις ανάγκες λειτουργίας των ΚΕΠ ,επιτρέπεται η απασχόληση φυσικών προσώπων με συμβάσεις μίσθωσης έργου.Για τις συμβάσεις αυτές ισχύουν οι κείμενες διατάξεις ,χωρίς να απαιτούνται οι προυποθέσεις της ΠΥΣ 55/1998"
Η ισχύς αυτής της Πράξης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η Πράξη αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΠΑΓΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΕ ΟΤΑ ΚΑΙ ΔΕΚΟ?



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου